Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web trobeu més interessants i útils.
El 2025 continuem destinant totes les aportacions dels nostres tallers i activitats participatives íntegrament a l’entitat Sant Joan Solidaritat.
Hem començat l’any amb els tallers de Pasqua i continuarem amb noves propostes al llarg de l’any, sempre amb l’objectiu de col·laborar amb una entitat que treballa activament per millorar l’entorn social i sanitari.
A primers de maig de 2025 es porten recaptats a prop de 6.237,87 €, que es donaran a entitats socials a finals d’any.